30 жовтня 2024, Київ, offline + online
Комунікації без кордонів
Марафон закінчився
Про івент
Big Idea
Слово "кордон" набуло особливого значення для нас, українців. Наша спільна мрія, єдина на всіх - перемога та вихід на державні кордони 1991. Разом із тим український бізнес вже давно й успішно вийшов за кордон. Причому йдеться не лише про нові ринки, а й власні можливості - раптом виявилося, що вони в нас БЕЗМЕЖНІ!
Тож навіщо залишатися у своїй комунікативній "бульбашці"? Так, там зручно і безпечно. Але нема краю ідеям, як нема межі рішучості: мислити out of the box, створювати нові стратегії та взаємодії, вийти за рамки традиційного та досліджувати нові можливості для зростання.
PR Марафон 2024
присвячений подоланню комунікаційних перепон, творчості без кордонів та, звичайно, безмежній любові до своєї справи.
25+ експертів
Спікери
PR Марафон 2024
Програма
Реєстрація та велкам-кава
Вітальне слово ведучої
Дарія Кудімова
Ведуча ранкового шоу «Прокидайся!» на телеканалі
«Ми-Україна+»
Вітальне слово ведучої
Вступне слово
Тетяна Снопко
Керівниця медіахолдингу Media Council
Вступне слово
Панельна дискусія
Безпека та прозорість - як демаркувати кордони?
Тетяна Снопко
Керівниця медіахолдингу Media Council
Олена Семикіна
Радниця Голови СБУ
Дарʼя Черкашина
CEO Havas PR Ukraine, експертка зі стратегічних комунікацій
Олександр «Терен» Будько
Ветеран російсько-української війни, громадський діяч, письменник. Ведучий тревел-шоу на YouTube «Відвал ніг або All інклюзив».
Сабіна Абляєва
Директорка з інформаційної політики та стратегічних комунікацій АТ «Укрзалізниця»
Мар’яна Рева
Директор Департаменту комунікації Міністерства внутрішніх справ України
Безпека та прозорість - як демаркувати кордони?
Прозорість замість пористості: як управляти репутацією, не створюючи загроз для бізнесу
Олена Дерев’янко
Co-founder і партнер Агенції PR-Service, віцепрезидент Української PR-Ліги, д.е.н., професор
Прозорість замість пористості: як управляти репутацією, не створюючи загроз для бізнесу
Етика турботи: допомога тваринам у період війни – на часі чи ні
Олександра Гнатик
Керівниця PR-напряму мережі магазинів EVA та EVA.UA
Етика турботи: допомога тваринам у період війни – на часі чи ні
- Які зміни у напрямі КСВ відбулись після повномасштабного вторгнення
- Як у EVA формують стратегію КСВ, оцінюють ефективність проєктів та забезпечують досягнення високих показників
- Як підтримка тварин стала частиною стратегії соціальної відповідальності EVA і чому залишається актуальною сьогодні
- Як допомогти добрим ідеям достукатись до аудиторії
Digital VS PR
Дмитро Самолюк
Head of Digital, телеканали «Ми-Україна» та «Ми-Україна+»
Digital VS PR
- Чому ваші прес-релізи діджитальникам до лампочки?
- Як за три копійки збільшити впізнаваність бренду?
- Ефективний діджитал PR у 2024 році
- Бути в тренді VS бути "в тусовці"
Платформа «Жити назустріч»: як допомогати ветеранам повернутись до цивільного життя?
Ксенія Сікорська
Маркетинг-директорка ПУМБ
Платформа «Жити назустріч»: як допомогати ветеранам повернутись до цивільного життя?
- Як стати одним з лідерів процесу інтеграції ветеранів серед бізнес спільноти та консолідувати навколо цієї ідеї потужних партнерів?
- Як створити освітній ветеранський хаб та допомогти їм перезавантажитись фінансово, надавши професійні поради та конкретні інструменти
- Як перетворити вітрини ЦУМу у виставку Костянтина Ліберова та розповісти всій країні історії героїв через об’єктив фотографа?
- Як знайти відгук у понад 10 мільйонної аудиторії, залучивши блогерів та глянцеві медіа. Та шукати всім разом ефективні інструменти якісної інтеграції ветеранів: навчання, спілкування, працевлаштування, управління фінансами, облаштування інклюзивних просторів.
Як змінювати медіаконтент для формування інклюзивного суспільства та культури, дружньої до ветеранів і ветеранок?
Яна Гончаренко
Директорка з комунікацій та сталого розвитку Starlight Media
Як змінювати медіаконтент для формування інклюзивного суспільства та культури, дружньої до ветеранів і ветеранок?
- Яких правил слід дотримуватися при створенні кампаній, історій та проєктів про ветеранів і ветеранок?
- Які є нюанси у процесі створенні новин, документальних фільмів, шоу та серіалів?
- І яким має бути медійний контент з дотриманням принципів рівності та інклюзивності?
Панельна дискусія
Соціально відповідальний PR або експлуатація теми війни в комунікаціях: як встановити межу
Оксана Мороз
Засновниця ініціативи
«Як не стати овочем», авторка і ведуча
радіо- / телепрограм з інфогігієни
Соломія Буй
PR-директорка Superhumans
Олена Осипчук
PR-директорка SOCAR Energy Ukraine
Катерина Шпачук
PR-менеджерка БФК Gulliver
Катерина Гуленок
Керівниця PR-департаменту «Брокард-Україна»
Катерина Приймак
Очільниця руху Veteranka, громадська діячка, ветеранка, бойова медикиня
Олександр Педан
Телеведучий, громадський діяч, співзасновник ГО JuniorS та pedan|buro
Соціально відповідальний PR або експлуатація теми війни в комунікаціях: як встановити межу
Нагородження переможців конкурсу PR-кейсів
ПЕРЕРВА НА ОБІД ТА НЕТВОРКІНГ
Комунікації великого бізнесу у воєнний час: в фокусі Людина
Володимир Гайдаш
Директор з комунікацій,
ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»
Комунікації великого бізнесу у воєнний час: в фокусі Людина
Традиційна система визначення сегментації стейкхолдерів бізнесу не завжди вирішує стратегічні комунікаційні задачі. Стейкхолдери стають розмаїтішими й багатограннішими
В фокусі уваги комунікаційника підприємства постає людина у розмаїтті її ролей:
- Жінка/Мати/Керівник/Містянка
- Чоловік/Заводчанин/Ветеран війни/Містянин
- Жінка/Ветеран виробництва/Член ради ветеранів/Митець
- Успіх побудови репутації компанії та діалогу зі стейкхолдерами залежить від задоволення потреб кожної з цих граней Людини
«Ти маєш значення» - як Райф трансформує бренд роботодавця
Анастасія Левко
Керівниця з розвитку бренду роботодавця
«Ти маєш значення» - як Райф трансформує бренд роботодавця
- Люди у фокусі трансформації корпоративної культури
- Бренд роботодавця: більше, ніж залучення талантів
- Синергія HR і PR: ключ до успішного брендингу
Як пройти шлях до lovemark в Україні (на прикладі Bolt)
Сергій Костя
Маркетинг-директор Bolt у країнах Центральної, Східної Європи та Азії
Як пройти шлях до lovemark в Україні (на прикладі Bolt)
Як переосмислити традиційні підходи і будувати PR в метавсесвіті. Кейс від GoITeens
Нателла Озова
СМО GoITeens
Як переосмислити традиційні підходи і будувати PR в метавсесвіті. Кейс від GoITeens
Нагородження переможців конкурсу PR-кейсів
Колективний виступ
Ефективність PR мовою СЕО - це просто🙂
Аліна Смишляк-Борода
Директорка з управління репутацією та КСВ Kormotech
Оксана Маличкович
Співвласниця та керуюча партнерка агентства "ЕЛ.БІ.АЙ."
Ефективність PR мовою СЕО - це просто🙂
Галузеві нагороди для побудови довіри та впізнаваності. Досвід участі та суддівства на міжнародних фестивалях та конференціях (Cannes Lions, ICON by PRSA, AMEC)
Юлія Петрик
CEO та співзасновниця Calibrated
Галузеві нагороди для побудови довіри та впізнаваності. Досвід участі та суддівства на міжнародних фестивалях та конференціях (Cannes Lions, ICON by PRSA, AMEC)
- Як нагороди сприяють розбудові репутації
- Які професійні події варті уваги
- Нагороди як шлях до розбудови національної впізнаваності та soft power України
Битва за світло
Олександр Шевельов
Стратегічні комунікації в ДТЕК
Битва за світло
Панельна дискусія
Секрети таємної кухні міжнародних конкурсів від бувалих та титулованих
Олександра Погоріла
Засновниця та керівна партнерка агенції стратегічних комунікацій U Agency
Костя Шнайдер
Chief Creative Director, Publicis Groupe Ukraine and Czech Republic, Saatchi & Saatchi Ukraine
Катерина Співакова
Директорка з комунікацій та взаємодії з урядом, Kernel
Дмитро Лютий
Креативний директор агенції Bickerstaff.420
Секрети таємної кухні міжнародних конкурсів від бувалих та титулованих
Безбар'єрний Марафон - новий стандарт заходів в Україні
Олена Умеренко
Керівниця департаменту соціальних проєктів Нової пошти
Безбар'єрний Марафон - новий стандарт заходів в Україні
Панельна дискусія
Ми з України: ефективні PR-кампанії українських брендів у світі
Влада Миколюк
Засновниця PRoector
Олена Плахова
Директорка із управління репутацією та маркетингом групи компаній NOVA (Нова пошта)
Віра Щербакова
Head of Comms at Ajax Systems
Антон Єременко
Head of PR в Kachorovska
Марія Мороз
Головна продюсерка художнього проєкту «I’m Fine» на Burning Man 2024
Артур Маліновський
Head of global PR&Communication "I'm Fine"
Ми з України: ефективні PR-кампанії українських брендів у світі
Нагородження переможців конкурсу PR-кейсів
Завершення програми
У програмі
Теми PR Марафону
Етика в комунікаціях під час війни
Відкритість і прозорість комунікацій та інтереси безпеки: де провести кордон?
Ми з України: ефективні PR-кампанії українських брендів у світі
Кейси стратегій міжнародного брендингу: не цураймося ділитись і обговорювати не лише успіхи, а й факапи, бо робота над помилками - то найцінніший досвід!
Секрети таємної кухні міжнародних конкурсів
від бувалих та титулованих. Як підготувати свій проєкт чи стати тим, хто обирає переможців?
Бренд у військовий час
Соціально відповідальний PR або експлуатація теми війни в комунікаціях: як встановити межу?
Цифрова ера, аналогове мислення: поєднати (не)поєднувальне?
Кордони, які можна посунути завдяки новітнім технологіям: кейси із залученням нетипового інструментарію, мислення out of the box.
нові скіли
Приєднуйтесь до PR Марафону, щоб
отримати рекомендації щодо етичних норм комунікації у складних і конфліктних темах, особливо у міжкорпоративних та внутрішньокорпоративних контекстах
обговорити виклики адаптації меседжів для різних культур за участі успішних амбасадорів України
проаналізувати приклади кампаній, які зміцнили довіру до бренду через відновлення країни, підтримку армії, інтеграцію переселенців та інклюзію військових і ветеранів
поговорити про метрики, які обмежують і відкривають нові можливості для розвитку, та роль прес-релізів і інфлюєнсерів та інших традиційних інструментів у незвичайні часи
Взяти участь4
панельні дискусії
10+
виступів: інсайти від провідних експертів
300+
гостей
Нагородження PR-кейсів
Офлайн + онлайн формати
Топова подія для Communication, PR, Marketing, Brand, Employer Brand менеджерів, CEO та власників бізнесу
Взяти участьвартість і формат
Формат участі
OFFLINE
- 7+ годин навчання
- Досвід 25+ лідерів PR та комунікацій
- Нетворкінг з 300+ колегами
- Кава-брейки та ланч
- Презентації спікерів та фотозвіт
- Запис заходу
10000 грн
+38 (067) 223 01 79
[email protected]
Ми піклуємось про безпеку учасників, тому не анонсуємо місце проведення PR Марафону. Учасники дізнаються про локацію напередодні заходу.
Приєднуйтесь до PR Марафону
Дізнайтеся про кейси та інструментарії компаній, які переосмислюють традиційні підходи, адаптують цінності до нових форм комунікації та активно підтримують соціальні ініціативи. Відкрийте для себе стратегії екологічних комунікацій, нову термінологію і стандарти в ці незвичні часи.
10000 грн.
PR Марафон 2024
Історія PR Марафону
впливу в Україні
конкурсних кейсів
учасників
спікерів
PR Марафон 2024
Організатори
Компанія щорічно проводить майже 20 бізнес-заходів, серед яких:
Get Business Festival: великий фестиваль для малого та середнього бізнесу
HR Wisdom Summit: трансформація робочого середовища у місце сили та зростання
PR-марафон: огляд трендів у PR-галузі
Business Wisdom Summit: стратегії та досвід змін від лідерів великого бізнесу
MRKTNG MRTH: брендинг надможливостей