ефективні PR-кампанії
300+ гостей
4 панельні дискусії

Комунікації без кордонів

30 жовтня 2024, Київ, offline + online

Комунікації без кордонів

Як це було в 2023 році

vector

Марафон закінчився

Головний партнер

ГЕНЕРАЛЬНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПАРТНЕР

Гостинний партнер

image image
Про івент

Big Idea

Слово "кордон" набуло особливого значення для нас, українців. Наша спільна мрія, єдина на всіх - перемога та вихід на державні кордони 1991. Разом із тим український бізнес вже давно й успішно вийшов за кордон. Причому йдеться не лише про нові ринки, а й власні можливості - раптом виявилося, що вони в нас БЕЗМЕЖНІ!

Тож навіщо залишатися у своїй комунікативній "бульбашці"? Так, там зручно і безпечно. Але нема краю ідеям, як нема межі рішучості: мислити out of the box, створювати нові стратегії та взаємодії, вийти за рамки традиційного та досліджувати нові можливості для зростання.

PR Марафон 2024

присвячений подоланню комунікаційних перепон, творчості без кордонів та, звичайно, безмежній любові до своєї справи.

25+ експертів

Спікери

Ксенія Сікорська

Маркетинг-директорка ПУМБ
Олена Плахова

Олена Плахова

Директорка із управління репутацією та маркетингом
Олександра-Гнатик

Олександра Гнатик

Керівниця PR-напряму

Олена Дерев’янко

Co-founder і партнер Агенції PR-Service
Анастасія Левко

Анастасія Левко

Керівниця з розвитку бренду роботодавця

Сергій Костя

Маркетинг-директор
Педан

Олександр Педан

Телеведучий, співзасновник ГО JuniorS та pedan|buro
Соломія Буй

Соломія Буй

PR-директорка Superhumans
Юлія-Петрик

Юлія Петрик

CEO та співзасновниця Calibrated
Сабіна Абляєва

Сабіна Абляєва

Директорка з інформаційної політики
Аліна Смишляк-Борода

Аліна Смишляк-Борода

Директорка з управління репутацією
Костя-Шнайдер

Костя Шнайдер

Chief Creative Director
Катерина Приймак

Катерина Приймак

Очільниця руху VETERANKA
Тетяна-Снопко

Тетяна Снопко

Керівниця медіахолдингу Media Council
Катерина-Співакова

Катерина Співакова

Директорка з комунікацій
Володимир Гайдаш

Володимир Гайдаш

Директор з комунікацій
Мар'яна Рева

Мар’яна Рева

Директор Департаменту
Олена Умеренко-

Олена Умеренко

Керівниця департаменту соціальних проєктів
Оксана Мороз

Оксана Мороз

Засновниця ініціативи «Як не стати овочем»
Яна-Гончаренко

Яна Гончаренко

Директорка з комунікацій
Артур-Маліновський

Артур Маліновський

Head of global PR&Communication "I'm Fine"
Марія-Мороз

Марія Мороз

Продюсерка «I’m Fine» на Burning Man 2024
Олександр-Будько

Олександр «Терен» Будько

Ветеран російсько-української війни
Дмитро Лютий

Дмитро Лютий

Креативний директор
Віра-Щербакова

Віра Щербакова

Head of Comms at Ajax Systems
Олександра Погоріла

Олександра Погоріла

Засновниця та керівна партнерка U Agency
Нателла Озова

Нателла Озова

СМО GoITeens
Олександр-Шевельов

Олександр Шевельов

Стратегічні комунікації
Олена Семикіна

Олена Семикіна

Радниця Голови СБУ
Дарʼя-Черкашина

Дарʼя Черкашина

CEO Havas PR Ukraine
Влада Миколюк

Влада Миколюк

Засновниця PRoector
Дмитро Самолюк

Дмитро Самолюк

Head of Digital
Катерина-Гуленок

Катерина Гуленок

Керівниця PR-департаменту
Оксана Маличкович

Оксана Маличкович

Yeremenko - Anton

Антон Єременко

Head of PR в Kachorovska
Дарʼя-Кудімова

Дарія Кудімова

Ведуча ранкового шоу «Прокидайся!»
Олена Зубарева

Олена Зубарева

Директор із стратегічних комунікацій
Олена Осипчук

Олена Осипчук

PR-директорка SOCAR Energy Ukraine
Катерина Шпачук

Катерина Шпачук

PR-менеджерка БФК Gulliver
PR Марафон 2024

Програма

09:00 – 10:00
Реєстрація та велкам-кава
10:00 - 10:05
Вітальне слово ведучої
Дарʼя-Кудімова
Дарія Кудімова

Ведуча ранкового шоу «Прокидайся!» на телеканалі
«Ми-Україна+»

Вітальне слово ведучої
10:05 - 10:10
Вступне слово
Тетяна-Снопко
Тетяна Снопко

Керівниця медіахолдингу Media Council

Вступне слово
10:10-10:40

Панельна дискусія

Безпека та прозорість - як демаркувати кордони?
Тетяна-Снопко
Модераторка
Тетяна Снопко

Керівниця медіахолдингу Media Council

Олена Семикіна
Олена Семикіна

Радниця Голови СБУ

Дарʼя-Черкашина
Дарʼя Черкашина

CEO Havas PR Ukraine, експертка зі стратегічних комунікацій

Олександр-Будько
Олександр «Терен» Будько

Ветеран російсько-української війни, громадський діяч, письменник. Ведучий тревел-шоу на YouTube «Відвал ніг або All інклюзив».

Сабіна Абляєва
Сабіна Абляєва

Директорка з інформаційної політики та стратегічних комунікацій АТ «Укрзалізниця»

Мар'яна Рева
Мар’яна Рева

Директор Департаменту комунікації Міністерства внутрішніх справ України

Безпека та прозорість - як демаркувати кордони?
Відкритість та прозорість комунікацій та інтереси безпеки - де провести кордон? Рекомендації щодо етичних норм комунікації, коли йдеться про складні та конфліктні теми, зокрема міжкорпоративні та внутрішньокорпоративні.
10:40-11:00
Прозорість замість пористості: як управляти репутацією, не створюючи загроз для бізнесу
Олена Дерев’янко

Co-founder і партнер Агенції PR-Service, віцепрезидент Української PR-Ліги, д.е.н., професор

Прозорість замість пористості: як управляти репутацією, не створюючи загроз для бізнесу
Прозорість є одним з базових понять сучасної парадигми управління, але розуміють її не завжди правильно. В результаті ми бачимо на практиці репутаційні ризики, які організації (бізнес і не-бізнес) створюють власноруч. Запобігти цьому можна лише застосовуючи коректний методологічний підхід і побудувавши релевантні управлінські механізми. Про що і поговоримо.
11:00-11:20
Етика турботи: допомога тваринам у період війни – на часі чи ні
Олександра-Гнатик
Олександра Гнатик

Керівниця PR-напряму мережі магазинів EVA та EVA.UA

Етика турботи: допомога тваринам у період війни – на часі чи ні
  • Які зміни у напрямі КСВ відбулись після повномасштабного вторгнення
  • Як у EVA формують стратегію КСВ, оцінюють ефективність проєктів та забезпечують досягнення високих показників
  • Як підтримка тварин стала частиною стратегії соціальної відповідальності EVA і чому залишається актуальною сьогодні
  • Як допомогти добрим ідеям достукатись до аудиторії
11:20-11:40
Digital VS PR
Дмитро Самолюк
Дмитро Самолюк

Head of Digital, телеканали «Ми-Україна» та «Ми-Україна+»

Digital VS PR
  • Чому ваші прес-релізи діджитальникам до лампочки?
  • Як за три копійки збільшити впізнаваність бренду?
  • Ефективний діджитал PR у 2024 році
  • Бути в тренді VS бути "в тусовці"
11:40-12:00
Платформа «Жити назустріч»: як допомогати ветеранам повернутись до цивільного життя?
Ксенія Сікорська

Маркетинг-директорка ПУМБ

Платформа «Жити назустріч»: як допомогати ветеранам повернутись до цивільного життя?
  • Як стати одним з лідерів процесу інтеграції ветеранів серед бізнес спільноти та консолідувати навколо цієї ідеї потужних партнерів?
  • Як створити освітній ветеранський хаб та допомогти їм перезавантажитись фінансово, надавши професійні поради та конкретні інструменти
  • Як перетворити вітрини ЦУМу у виставку Костянтина Ліберова та розповісти всій країні історії героїв через об’єктив фотографа?
  • Як знайти відгук у понад 10 мільйонної аудиторії, залучивши блогерів та глянцеві медіа. Та шукати всім разом ефективні інструменти якісної інтеграції ветеранів: навчання, спілкування, працевлаштування, управління фінансами, облаштування інклюзивних просторів.
12:00-12:20
Як змінювати медіаконтент для формування інклюзивного суспільства та культури, дружньої до ветеранів і ветеранок?
Яна-Гончаренко
Яна Гончаренко

Директорка з комунікацій та сталого розвитку Starlight Media

Як змінювати медіаконтент для формування інклюзивного суспільства та культури, дружньої до ветеранів і ветеранок?
  • Яких правил слід дотримуватися при створенні кампаній, історій та проєктів про ветеранів і ветеранок?
  • Які є нюанси у процесі створенні новин, документальних фільмів, шоу та серіалів?
  • І яким має бути медійний контент з дотриманням принципів рівності та інклюзивності?
Розкажемо на прикладі та досвіді Starlight Media.
12:20-13:10

Панельна дискусія

Соціально відповідальний PR або експлуатація теми війни в комунікаціях: як встановити межу
Оксана Мороз
Модераторка
Оксана Мороз

Засновниця ініціативи
«Як не стати овочем», авторка і ведуча
радіо- / телепрограм з інфогігієни

Соломія Буй
Соломія Буй

PR-директорка Superhumans

Олена Осипчук
Олена Осипчук

PR-директорка SOCAR Energy Ukraine

Катерина Шпачук
Катерина Шпачук

PR-менеджерка БФК Gulliver

Катерина-Гуленок
Катерина Гуленок

Керівниця PR-департаменту «Брокард-Україна»

Катерина Приймак
Катерина Приймак

Очільниця руху Veteranka, громадська діячка, ветеранка, бойова медикиня

Педан
Олександр Педан

Телеведучий, громадський діяч, співзасновник ГО JuniorS та pedan|buro

Соціально відповідальний PR або експлуатація теми війни в комунікаціях: як встановити межу
Бренд у військовий час. Голос компаній під час війни для різних груп цільових аудиторій. Приклади кампаній з відновлення країни, колаборацій з метою допомоги армії, інтеграції переселенців та інклюзії військових та ветеранів, які зміцнили довіру до бренду.
13:10-13:20
Нагородження переможців конкурсу PR-кейсів
13:20-14:00
ПЕРЕРВА НА ОБІД ТА НЕТВОРКІНГ
14:00-14:20
Комунікації великого бізнесу у воєнний час: в фокусі Людина
Володимир Гайдаш
Володимир Гайдаш

Директор з комунікацій,
ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»

Комунікації великого бізнесу у воєнний час: в фокусі Людина

Традиційна система визначення сегментації стейкхолдерів бізнесу не завжди вирішує стратегічні комунікаційні задачі. Стейкхолдери стають розмаїтішими й багатограннішими

В фокусі уваги комунікаційника підприємства постає людина у розмаїтті її ролей:

  • Жінка/Мати/Керівник/Містянка
  • Чоловік/Заводчанин/Ветеран війни/Містянин
  • Жінка/Ветеран виробництва/Член ради ветеранів/Митець
  • Успіх побудови репутації компанії та діалогу зі стейкхолдерами залежить від задоволення потреб кожної з цих граней Людини
14:20-14:40
«Ти маєш значення» - як Райф трансформує бренд роботодавця
Анастасія Левко
Анастасія Левко

Керівниця з розвитку бренду роботодавця

«Ти маєш значення» - як Райф трансформує бренд роботодавця
  • Люди у фокусі трансформації корпоративної культури
  • Бренд роботодавця: більше, ніж залучення талантів
  • Синергія HR і PR: ключ до успішного брендингу
14:40-15:00
Як пройти шлях до lovemark в Україні (на прикладі Bolt)
Сергій Костя

Маркетинг-директор Bolt у країнах Центральної, Східної Європи та Азії

Як пройти шлях до lovemark в Україні (на прикладі Bolt)
15:00-15:20
Як переосмислити традиційні підходи і будувати PR в метавсесвіті. Кейс від GoITeens
Нателла Озова
Нателла Озова

СМО GoITeens

Як переосмислити традиційні підходи і будувати PR в метавсесвіті. Кейс від GoITeens
15:20-15:30
Нагородження переможців конкурсу PR-кейсів
15:30-15:50

Колективний виступ

Ефективність PR мовою СЕО - це просто🙂
Аліна Смишляк-Борода
Аліна Смишляк-Борода

Директорка з управління репутацією та КСВ Kormotech

Оксана Маличкович
Оксана Маличкович

Співвласниця та керуюча партнерка агентства "ЕЛ.БІ.АЙ."

Ефективність PR мовою СЕО - це просто🙂
15:50-16:10
Галузеві нагороди для побудови довіри та впізнаваності. Досвід участі та суддівства на міжнародних фестивалях та конференціях (Cannes Lions, ICON by PRSA, AMEC)
Юлія-Петрик
Юлія Петрик

CEO та співзасновниця Calibrated

Галузеві нагороди для побудови довіри та впізнаваності. Досвід участі та суддівства на міжнародних фестивалях та конференціях (Cannes Lions, ICON by PRSA, AMEC)
  • Як нагороди сприяють розбудові репутації
  • Які професійні події варті уваги
  • Нагороди як шлях до розбудови національної впізнаваності та soft power України
16:10-16:30
Битва за світло
Олександр-Шевельов
Олександр Шевельов

Стратегічні комунікації в ДТЕК

Битва за світло
Як повернути увагу світу до зруйнованої енергетики та об’єднати українців у найтемніші часи
16:30-17:00

Панельна дискусія

Секрети таємної кухні міжнародних конкурсів від бувалих та титулованих
Олександра Погоріла
Модераторка
Олександра Погоріла

Засновниця та керівна партнерка агенції стратегічних комунікацій U Agency

Костя-Шнайдер
Костя Шнайдер

Chief Creative Director, Publicis Groupe Ukraine and Czech Republic, Saatchi & Saatchi Ukraine

Катерина-Співакова
Катерина Співакова

Директорка з комунікацій та взаємодії з урядом, Kernel

Дмитро Лютий
Дмитро Лютий

Креативний директор агенції Bickerstaff.420

Секрети таємної кухні міжнародних конкурсів від бувалих та титулованих
Міжнародні конкурси та нагороди в галузі креативних і маркетингових комунікацій: тренди та поради тим, хто хоче спробувати себе, в тому числі в якості журі
17:00-17:20
Безбар'єрний Марафон - новий стандарт заходів в Україні
Олена Умеренко-
Олена Умеренко

Керівниця департаменту соціальних проєктів Нової пошти

Безбар'єрний Марафон - новий стандарт заходів в Україні
17:20-17:50

Панельна дискусія

Ми з України: ефективні PR-кампанії українських брендів у світі
Влада Миколюк
Модераторка
Влада Миколюк

Засновниця PRoector

Олена Плахова
Олена Плахова

Директорка із управління репутацією та маркетингом групи компаній NOVA (Нова пошта)

Віра-Щербакова
Віра Щербакова

Head of Comms at Ajax Systems

Yeremenko - Anton
Антон Єременко

Head of PR в Kachorovska

Марія-Мороз
Марія Мороз

Головна продюсерка художнього проєкту «I’m Fine» на Burning Man 2024

Артур-Маліновський
Артур Маліновський

Head of global PR&Communication "I'm Fine"

Ми з України: ефективні PR-кампанії українських брендів у світі
Кейси стратегій міжнародного брендингу: не цурайтесь ділитись не лише успіхами, а й факапами, бо робота над помилками - то найцінніший досвід! Проблеми адаптації меседжів у відповідності до різних культур. Поради від успішних амбасадорів України за кордоном.
17:50-18:00
Нагородження переможців конкурсу PR-кейсів
18:00
Завершення програми
У програмі

Теми PR Марафону

Feature icon
Етика в комунікаціях під час війни

Відкритість і прозорість комунікацій та інтереси безпеки: де провести кордон?

Feature icon
Ми з України: ефективні PR-кампанії українських брендів у світі

Кейси стратегій міжнародного брендингу: не цураймося ділитись і обговорювати не лише успіхи, а й факапи, бо робота над помилками - то найцінніший досвід!

Feature icon
Секрети таємної кухні міжнародних конкурсів

від бувалих та титулованих. Як підготувати свій проєкт чи стати тим, хто обирає переможців?

Feature icon
Бренд у військовий час

Соціально відповідальний PR або експлуатація теми війни в комунікаціях: як встановити межу?

Feature icon
Цифрова ера, аналогове мислення: поєднати (не)поєднувальне?

Кордони, які можна посунути завдяки новітнім технологіям: кейси із залученням нетипового інструментарію, мислення out of the box.

нові скіли

Приєднуйтесь до PR Марафону, щоб

image
image
vector vector

отримати рекомендації щодо етичних норм комунікації у складних і конфліктних темах, особливо у міжкорпоративних та внутрішньокорпоративних контекстах

обговорити виклики адаптації меседжів для різних культур за участі успішних амбасадорів України

проаналізувати приклади кампаній, які зміцнили довіру до бренду через відновлення країни, підтримку армії, інтеграцію переселенців та інклюзію військових і ветеранів

поговорити про метрики, які обмежують і відкривають нові можливості для розвитку, та роль прес-релізів і інфлюєнсерів та інших традиційних інструментів у незвичайні часи

Взяти участь
4
панельні дискусії
10+
виступів: інсайти від провідних експертів
300+
гостей
Нагородження PR-кейсів
Офлайн + онлайн формати

Топова подія для Communication, PR, Marketing, Brand, Employer Brand менеджерів, CEO та власників бізнесу

Взяти участь
vector                vector
вартість і формат

Формат участі

OFFLINE
  • 7+ годин навчання
  • Досвід 25+ лідерів PR та комунікацій
  • Нетворкінг з 300+ колегами
  • Кава-брейки та ланч
  • Презентації спікерів та фотозвіт
  • Запис заходу

10000 грн

    У мене є промокод
    vector vector
    icon
    Персональна консультація

    +38 (067) 223 01 79

    icon
    Напишіть нам

    [email protected]

    icon
    Локація

    Ми піклуємось про безпеку учасників, тому не анонсуємо місце проведення PR Марафону. Учасники дізнаються про локацію напередодні заходу.

    Приєднуйтесь до PR Марафону

    Дізнайтеся про кейси та інструментарії компаній, які переосмислюють традиційні підходи, адаптують цінності до нових форм комунікації та активно підтримують соціальні ініціативи. Відкрийте для себе стратегії екологічних комунікацій, нову термінологію і стандарти в ці незвичні часи.

    10000 грн.

      У мене є промокод
      PR Марафон 2024

      Історія PR Марафону

      10 років

      впливу в Україні

      1000+

      конкурсних кейсів

      6000+

      учасників

      250+

      спікерів

      Кавовий партнер

      Водний партнер

      Солодкі партнери

      Смачний партнер

      Партнер

      Алкогольний партнер