250
2
15+
7+
РЕЄСТРУЙТЕСЯ НА PR МАРАФОН
За даними дослідження State of PR, головним фокусом PR-фахівців із початком повномасштабного вторгнення стало розроблення стратегії та побудова зв’язків із медіа.
Сьогодні перед українським бізнесом стоять небачені раніше виклики у комунікаціях.
-
Як будувати довгострокові активності коли планувати просто неможливо?
-
Як комунікувати аби доносити важливі сенси і не потрапити до скандалу?
-
Якою має бути кризова комунікація?
Саме тому головною темою цьогорічного PR-марафону стала реновація комунікацій.
Провідні PR- та комунікаційні фахівці поділяться кейсами та інструментами, що допоможуть вам сформувати власну комунікаційну стратегію на 2024 рік.
Програма
Реєстрація, вітальна кава
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/voloshina-500.png)
Катерина Волошина
продюсерка PR марафону, головна редакторка
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/kovalskii-500.png)
Андрій Ковальський
ведучий новин «Факти» на ICTV та національного марафону «Єдині новини»
Вступне слово
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/illenko_500.png)
Анна Ільєнко
Sales & Development Director
Якими мають бути комунікації брендів під час війни — погляд української маркетинг-спільноти та споживачів
- Бренд-комунікації з актуальними меседжами військового часу: як сприймають споживачі імплементацію військових, закликів про перемогу та підтримку ЗСУ
- Бренд-комунікації з демонстрацією мирного повсякденного контенту: як сприймають споживачі імплементацію гумору, святкувань та відпочинку, демонстрацію родини
- «Шароварщина» та «байрактарщина»: як до цього ставляться споживачі та чи купують продукцію таких брендів
- Позиція компанії щодо виходу з ринку росії: чи важлива вона для споживачів та чи продовжують купувати продукцію брендів, що не вийшли з ринку росії
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/turikova-500-1.png)
Ксенія Тюрікова
Head of Public Relations and Employer Branding
Контент-стратегія для бізнесу під час війни: яку форму комунікацій обрати. Кейси FAVBET
- GR програми: як FAVBET працює з офіційною фандрейзинговою платформою України UNITED24, Міністерством цифрової трансформації, Мінмолодьспорту, Міністерством охорони здоров'я та Мінсоцполітики
- Перший великий фільм-мок’юментарі про воїнів III окремої штурмової бригади «Ми були рекрутами» від режисера Любомира Левицького: як компанія будує культурні мости за воєнних часів
- «Клуб супергероїв»: благодійна програма підтримки дітей з родин військовослужбовців та ВПО — дієвий кейс соціально адаптивних програм
- Мультимедійний продукт про стартапи та технології «Закрив раунд» з Іллею Кабачинським та Антоном Полєсковим: як трансформувати подкаст у серіал на платформі «MEGOGO» та YouTube-канал
- Співпраця з амбасадорами: як говорити в реаліях війни з тими, кого чують в усьому світі
- Контент-план в умовах постійної турбулентності: як вибрати канали, щоб перемагати
Нагородження переможців Конкурсу PR-кейсів у номінації «Корпоративний благодійний фонд»
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/bokii_500.png)
Антон Бокий
Head of PR and Social Media Marketing
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/intertop_logo.png)
Комунікації на 6 млн органічного охоплення: як віруситися та залишатися в контексті. Кейси INTERTOP
- Баланс між фаном та емпатією: як створювати адаптивні комунікації з соціальною складовою
- Колаборація з UNITED24: чи потрібна комунікація, коли твої речі носять Зеленський, Федоров, Шевченко
- Колаборація з Cher17: везіння чи продумана комунікація до деталей
Нагородження переможців Конкурсу PR-кейсів у номінації «Комунікація в соцмережах»
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/sicorska_500.png)
Ксенія Сікорська
маркетинг-директорка
Проєкт ПУМБ «Безумовна підтримка»: як комунікація про лагідну українізацію залучила більше 11 млн осіб
- Як надати безумовну підтримку всім клієнтам і співробітникам банку та допомогти їм опанувати фінансову українську
- Як допомогти російськомовній аудиторії перебороти страх, вагання та переходити на українську мову поступово, легко і в задоволення
- Як розповісти 11 млн співвітчизників про проєкт «Безумовна підтримка» через залучення провідних українських блогерів та власного YouTube-шоу
- Як охопити різні аудиторії та залучити до проєкту неклієнтів банку за допомогою комфортного вивчення української мови, а також сформувати попит на вивчення солов’їної серед традиційно російськомовної аудиторії
Нагородження переможців Конкурсу PR-кейсів у номінації «PR-кампанія задля перемоги»
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/fidkevixh_500.png)
Саша Фідкевич
бізнес-консультантка, експертка з розвитку брендів
Як особистий бренд став фінансовою пірамідою сьогодення
- Чому особистий бренд працює не у всіх: на що варто звернути увагу
- Як заманити споживача у світ особистого бренду: дієві поради
- Як заробляє/може заробляти фінансова піраміда: кейси з досвіду
Нагородження переможців Конкурсу PR-кейсів у номінації «Відкритість топменеджера»
Кава-брейк
Нагородження переможців Конкурсу PR-кейсів у номінації «Амбасадор бренду»
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/plahova-500.png)
Олена Плахова
директор із управління репутацією групи компаній
Як Нова пошта будує відносини з клієнтом
Нагородження переможців Конкурсу PR-кейсів у номінації «Бренд роботодавця»
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/turikova_500.png)
Олена Осипчук
PR-директорка
Стратегія компанії — соціальна відповідальність: як бізнесу побудувати план дій
- Як робити проєкти, які прийме інфополе: поради по виживанню ідей в наших реаліях
- Варто чи ні: як визначити, які проєкти насправді підходять компанії
- Монетизація PR: як це зробити та чи в усіх бізнесів має бути така задача
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/roduk_500.png)
Оксана Рудюк
PR директор
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/auk-logo.png)
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/posichnuk_500.png)
Алла Позичанюк
керівниця PR-відділу
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/akkerman-500.png)
Оксана Аккерман
засновниця
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/ACKERMANN_logo.png)
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/stoiko-500.png)
Олеся Стойко
Managing Partner PointeR Agency та Havas PR Ukraine
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/HAVAS-PR.png)
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/poljakova-500.png)
Ярослава Полякова
директор з корпкомунікацій
Інхаус PR-відділ vs. комунікаційне агентство: який шлях обрати бізнесу
- Наявність інхаус PR-відділу: для яких ніш це — обов‘язковий елемент для успішного бізнесу
- На що слід звертати уваги, коли залучаєш PR-агентство: поради від експертів
- Універсальний PR-солдат: чи є бізнеси, яким достатньо одного піарника у штаті
- Жодного піарника у штаті компанії при залученні агентства: катастрофа чи варіант, що має право на існування
- Комбо: в яких випадках варто мати як інхаус PR-відділ, так і комунікаційне агентство
- Money, money, money: який варіант насправді дорожчий для бізнесу
Нагородження переможців Конкурсу PR-кейсів у номінації «Спонсорський проєкт»
Обід
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/11/levko.png)
Анастасія Левко
керівниця з питань розвитку бренду роботодавця Райффайзен Банку
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/raiffeisen-logo.png)
Як обʼєднати команду та змінювати компанію під час війни: досвід, що працює
- Що працює і не працює в комунікаціях під час війни
- Разом з Україною — кейс залучення співробітників навколо Великої Мети
- Human-to-Human — як розвивати ком’юніті в гібриді
Нагородження переможців Конкурсу PR-кейсів у номінації «PR-команда»
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/spivakova_500.png)
Катерина Співакова
керівник департаменту комунікацій, PR та GR
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/logo_kernel.png)
Антикриз нон-стоп: як вижити попри все
- Аналіз кризи: чому важливо постійно тримати руку на пульсі
- Соцмережі: як грамотно комунікувати під час кризи
- Медіа: як залучитися підтримкою журналістів та зацікавити аудиторію
Нагородження переможців Конкурсу PR-кейсів у номінації «Антикризові комунікації»
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/babikina-500.png)
Олена Бабикіна
керівниця департаменту комунікацій
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/cosmolot_logo.png)
КСВ-проєкти воєнного часу: феномен сприйняття
- Чи реально створити ідеальну систему просування КСВ-проєктів в українському інфопросторі
- Чи заслуговують КСВ-проєкти на дизлайки
- Що таке піар на війні
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/shevchenko.png)
Олександр Шевченко
заступник директора Пасажирської компанії, керівник з пасажирських комунікацій та клієнтського сервісу
По нас влучили, але ми за розкладом. Досвід Укрзалізниці
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/sherbita-500.png)
Аліна Щербина
засновниця PR-агенції «Великі історії», керуючий партнер LEAD business club
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/volosov_500.png)
Денис Волосов
власник агенції Люди.Digital та ком’юніті digital-людей THE / DVIZH
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/people_logo.png)
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/tolochina-500.png)
Валерія Толочина
Global Chief Marketing Officer
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/bessonnii-500.png)
Руслан Бессонний
співзасновник
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/zavadska-500.png)
Тіна Завадська
співзасновниця
Особистий бренд: як стати тією особистістю, за якою йдуть тисячі, а то й мільйони
- Як не загубитися у світі, в якому майже кожен прагне вибудувати особистий бренд
- Кому без власного бренду не вижити: покрокова інструкція, з чого розпочати свій шлях
- Як побудувати особистий бренд у неочевидних нішах: поради від тих, хто досяг у цьому успіху
- Що робити, якщо особистий бренд начебто є, а його монетизації нема: як конвертувати власну медійність у прибуток
- У вас сильний особистий бренд, але бізнес — не ваш: що буде з вами та компанією після рішення звільнитися
Завершення PR марафону
ТЕМИ PR МАРАФОНУ
- Нова методичка піарника: без чого ваші комунікації будуть недієвими у країні, в якій майже два роки триває повномасштабна війна
- Стоп-прийоми: які комунікаційні прийоми варто «кинути у блок»
- Антикризові комунікації під час постійної кризи: як вийти зі скандалу та не породити новий скандал
- Соціальні проєкти із зірочкою: як за допомогою креативних рішень посилювати ефективність добрих справ
- Інхаус PR-відділ або залучення комунікаційної агенції: який шлях обрати
- Сила особистого бренда: як стати тим, за ким йдуть тисячі, а то й мільйони
- Комунікаційні інструменти: чим саме можна вразити переповнених емоціями українців, при цьому не випадаючи з контексту
- «Закордонна» комунікація: на що зважати, коли звертаємося до іноземців та українців, що тимчасово перебувають за кордоном
СПІКЕРИ
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/tolochina-500.png)
Валерія Толочина
Global Chief Marketing Officer![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/11/levko.png)
Анастасія Левко
керівниця з питань розвитку бренду роботодавця Райффайзен Банку![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/raiffeisen-logo.png)
![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/saharash_500.png)
Анна Захараш
директор з корпоративних зв’язків![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/volosov_500.png)
Денис Волосов
власник агенції Люди.Digital та ком’юніті digital-людей THE / DVIZH![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/fidkevixh_500.png)
Саша Фідкевич
бізнес-консультантка, експертка з розвитку брендів![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/plahova-500.png)
Олена Плахова
директор із управління репутацією групи компаній![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/shevchenko.png)
Олександр Шевченко
заступник директора Пасажирської компанії, керівник з пасажирських комунікацій та клієнтського сервісу![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/turikova_500.png)
Олена Осипчук
PR-директорка![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/sicorska_500.png)
Ксенія Сікорська
маркетинг-директорка![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/bokii_500.png)
Антон Бокий
Head of PR and Social Media Marketing![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/turikova-500-1.png)
Ксенія Тюрікова
Head of Public Relations and Employer Branding![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/spivakova_500.png)
Катерина Співакова
керівник департаменту комунікацій, PR та GR![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/stoiko-500.png)
Олеся Стойко
Managing Partner PointeR Agency та Havas PR Ukraine![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/akkerman-500.png)
Оксана Аккерман
засновниця![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/zavadska-500.png)
Тіна Завадська
співзасновниця![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/sherbita-500.png)
Аліна Щербина
засновниця PR-агенції «Великі історії», керуючий партнер LEAD business club![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/poljakova-500.png)
Ярослава Полякова
директор з корпкомунікацій![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/10/bessonnii-500.png)
Руслан Бессонний
співзасновник![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/illenko_500.png)
Анна Ільєнко
Sales & Development Director![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/babikina-500.png)
Олена Бабикіна
керівниця департаменту комунікацій![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/posichnuk_500.png)
Алла Позичанюк
керівниця PR-відділу![](https://prmrfn.mmr.ua/wp-content/uploads/2023/09/roduk_500.png)
Оксана Рудюк
PR директор44% українських компаній були змушені суттєво зменшити бюджети PR-відділу через війну. Дізнайтеся, які інструменти принесуть максимальну ефективність без великих витрат, на PR-марафоні!
Залишай заявку!
ПРОВОДИМО PR МАРАФОН ДЛЯ
1Комунікаційних та маркетинг-фахівців
які прагнуть за один день отримати топ дієвих практик від лідерів індустрії, а також обмінятися досвідом із колегами під час нетворкінгу
2Власників та СЕО компаній
охочих розібратися, як ефективніше співпрацювати з інхаус PR-відділом чи агенцією задля досягнення мети
3Студентів, що навчаються
на спеціальностях PR, маркетинг, охочих перейняти досвід комунікацій бізнесу в нинішніх українських реаліях
6 ПРИЧИН ВІДВІДАТИ ІВЕНТ
1
Опанувати тренди та мастхев-інструменти, які використовують топові українські бізнеси та агенції
2
Зміцнити особистий бренд через доречну, цінну та нестандартну комунікацію у переповненому інфопросторі
3
Сформувати стійку до кризового середовища PR-стратегію
4
Збільшити кількість публікацій про ваш бізнес в українських та міжнародних медіа
5
Посилити ефективність соціальних проєктів через комунікацію
6
Обмінятися досвідом із колегами з індустрії та знайти партнерів для колаборацій
Нагородження найкращих PR-кейсів
Під час PR-марафону відбудеться нагородження переможців Конкурсу PR-кейсів.
Дізнайтеся першими кейси лідерів ринку!
![](/wp-content/uploads/2023/09/prize_new.png)
Формат участі
Offline
7+ годин навчання у лідерів PR та комунікацій
Можливість поставити запитання спікерам
Презентації спікерів
Запис заходу та фотозвіт
Нетворкінг із 250+ учасниками
Кава-брейки та ланч
Дегустація коктейлів
Можливість першими дізнатися переможців Конкурсу PR-кейсів
Спеціальна пропозіция на участь у наймасштабнішій події для малого та середнього бізнесу GET BUSINESS FEST 2023: СТРАТЕГІЇ ПЕРЕМОГ
ОРГАНІЗАТОРИ
Ekonomika+ — бізнес/медіа бюро, до якого входять
Щорічно компанія проводить майже 20 бізнес-заходів, серед яких
ЛОКАЦІЯ
Unit City
Проведення марафону
Місцем проведення PR марафону стане Unit City — перший в Україні та найбільший у Східній Європі інноваційний парк, розташований за адресою вул. Дорогожицька, 3. Представники креативної спільноти зберуться у залі Unit.Verse, у корпусі В12.
У разі повітряної тривоги учасники зможуть пройти до укриття на території.